Influenceriada w „Handlówce”

Celem wydarzenia było zwiększenie świadomości młodzieży na temat odpowiedzialności, jaka spoczywa na osobach, które prowadzą zaangażowane profile w socialmediach.

Poziom merytoryczny argumentów oraz język wypowiedzi oceniało jury w składzie: dr Piotr Sieńko, prodziekan Uniwersytetu Merito w Bydgoszczy oraz Krzysztof Stasiewski, bydgoski poeta, specjalista ds. public relations.

Jurorzy najwyższym uznaniem obdarzyli naszych reprezentantów, jednak podkreślili, że poziom dyskusji był wyrównany.

Gościliśmy u nas koleżanki i kolegów z Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1.

 

Uczniowie poruszyli temat konsekwencji emocjonalnych u młodzieży eksponowanej na wpływ influencerów, etyki reklamowej ludzi działających w socialmediach oraz wpływie influencerów na współczesny kanon piękna. Było emocjonująco i twórczo.

Dziękujemy nauczycielkom, które zadbały o wysoki poziom merytoryczny uczniowskich wypowiedzi: paniom Joannie Kotwickiej i Agnieszce Hejmann.

 

Obecny na wydarzeniu Piotr Kikta, właściciel księgarni „To nie bajka”, który niezwykle kreatywnie angażuje audytorium na Facebooku obiecał, że podzieli się swoimi tipami jeszcze podczas zajęć reklamy w naszej szkole.